2014. május 8., csütörtök

Sziasztok!!
Hát megjöttem a Prológussal. Remélem tetszeni fog nektek. Nem is húzom tovább, jó olvasást!!:)


~Visszatekintés~

Hirtelen ültem fel az ágyamból, mikor meghallottam az ébresztőm hangját. Minél gyorsabban el akartam hallgattatni az állandó zenélést, de ahogy tapogattam utána nem találtam rá. Lassan kinyitottam a szemem, és barátnőm dühös arcát véltem felfedezni.
- Heidie!!! Kelj fel!
- Miért? Mi történt?-kérdeztem, miközben álmosan dörzsölgettem a szemem.
- Heidie, elkésünk a suliból! Fél kilenc van, most kéne ott lennünk!-ezzel a mondatával együtt szépen lehúzta rólam a meleg takarót, és kihúzott az ágyból a fürdő irányába. Gyorsan elkezdtem fogat mosni és miután befejeztem, felraktam egy natúr sminket. Gyorsan felöltöztem és kimentem, hogy bepakoljak a táskámba, mivel én ritkán szoktam este, de Eleanor volt olyan kedves, hogy megcsinálta helyettem.
Hát igen, az én kedves, legeslegjobb barátnőm, Eleanor Calder. 5 éves korunk óta ismerjük egymást, viszont kapcsolatunk nem volt valami könnyű menet. A legelején legjobb barátok voltunk, de mivel egyfolytában veszekedtünk, elegem lett és egy ideig elváltunk egymástól. Viszont, mióta a gimiben újra egymásra találtunk, elválaszthatatlan barátok vagyunk. Most Eleanorral járom a 11.osztályt és hát egy kicsit nagyon élvezzük a sulit, mivel a suliba nagyon helyes srácok vannak.
Elmélkedésemet Eleanor zavarta meg.
-HEIDIE!!!
- Jó jó megyek már -siettem barátnőm után, mivel Ő már egy kicsit előrébb járt.
A suli, ha sietünk 10 percre van tőlünk,  viszont ha nem, 1 óra vagy még annál is több. Mivel most siettünk, ezért hamar oda értünk, de nem elég hamar, hogy be érjünk az első óra előtt.
Halkan bekopogtunk a terem ajtaján, és ahogy kinyitottuk, minden szempár ránk szegeződött. Elnézést kértünk, és gyorsan átsuhantunk a padok között és leültünk a helyünkre, ami egymás mellett volt. Már az óra felénél jártunk, amikor egy papírgolyó landolt előttem. Hátranéztem és Jack mosolygott rám. Visszafordultam és elkezdtem kibontani a papírt.

        Ma buli nálunk 8-kor..Jack xx

Gyorsan átgondoltam a helyzetet és arra a döntésre jutottam, hogy mi baj lehetne. Ráfirkantottam a válaszom és visszadobtam Jacknak.

       Számíthatsz rám!! Heidie xx

Visszadobtam a Jack-nak szánt rövid, de tartalmas üzenetet, amit örömmel fogadott.Amint Jack megnézte mit írtam, egy nagy mosoly jelent meg arcán, amiből arra következtettem, hogy örül neki. Jack a helyes szépfiúk egyike, akivel már a legjobb barátok felé közelítek. Hát igen, csak közelítek, mivel nagyon sokáig tetszett, és még most is néha felébrednek bennem az érzések.
Az órák gyorsan elteltek, ezért egyből indultunk Eleanorral, hogy kiválasszuk a megfelelő öltözetet a bulihoz. Az elején nem igazán csináltunk semmit, hanem csak az ágyamon döglöttünk, hogy kipihenjük a suli fáradalmait.
Olyan 4 óra körül elkezdtünk készülődni, mivel tudtuk, hogyha mi készülünk, akkor egyhamar nem leszünk kész. Eleanornak  egy gyönyörű fekete ruhát választottunk, míg nekem egy rózsaszín pörgős szoknyát, amire egy farmer dzsekit húztam.
Igazából a stílusunk elég különböző. Eleanornak egyszerű, de elegáns, nekem ..hát ilyen aranyosan elegáns. A fiúk úgy szoktak hívni, hogy a CukiLány. Hát mit ne mondjak, találó az igaz.
Ránéztem az órára, ami fél nyolcat mutatott, ezért szóltam El-nek, hogy indulnunk kell.

******

Oda értünk egy hatalmas ház elé, amiből már kintről lehetett hallani a bömbölő zenét. A környék egy kicsit kísérteties volt, mivel csak a lámpák fénye világította az utcát és mindenhonnan fura alakok jöttek elő.
Amint beléptünk a házba, rájöttünk, hogy ez nem egy szokványos buli. Itt minimum 200-an vannak! 
- El, szerintem maradjunk együtt. - mondtam egy kicsit félve.
- Rendben. - mondta, és láttam egy kis félelmet felcsillanni a szemébe. Megfogtuk egymás kezét, és elindultunk az őrjöngő tömeg felé, hogy megtaláljuk Jackat. 
Mivel már legalább 20 perce próbáljuk keresni az emberek között, akik még azzal is megnehezítik a elhatározásunkat, hogy egyfolytában ellöknek egy másik irányba, ezért úgy döntöttünk, hogy leülünk és iszunk valamit. Amint befurakodtunk az italos asztalhoz, rögtön kértünk két koktélt. Míg El szépen, komótosan iszogatta, addig én rögtön lehúztam az egészet. Ezt az italt követte még kettő, ami már kezdett a fejembe szállni.
- El gyere táncolni! 
- Nem hiszem, hogy ez jó ötlet. - rázta a fejét tiltakozóan. Összeráncolt szemöldökkel néztem rá, majd szám lefelé görbült és egy szomorú fejet próbáltam vágni, ami szerintem inkább valami bohóchoz hasonlító őrült fej lett. Egy pillanat múlva megfordultam és otthagytam a megszeppent legjobb barátnőmet.
Az első célom az volt, hogy bekerüljek a táncoló tömeg közepére. Azt, hogy mért akartam pont a közepére menni, azt nem tudom. Próbáltam átverekedni magam az izzadt táncolókon, de hirtelen valaki megfogta a kezem, és megperdített tengelyem körül. Egy gyönyörű kék szempárba ütköztem, ami mosolyt csalt az arcomra.
- Mit keres egy ilyen gyönyörű lány, a táncparketten egyedül?
- Nem volt kivel táncolnom. - feleltem magabiztosan az előttem álló Jack-nak.
- Hát most már van. - abban a pillanatba elkezdte rázni a csípőjét, ezért én is elkezdem az ütemre rázni.
Ahogy táncoltunk egyre közelebb és közelebb kerültünk egymáshoz, és egyre forróbb lett a hangulat. Ez tulajdonképpen nagyon tetszett és beindított, viszont józan állapotba sosem csináltam volna ilyet. Jack kezével végig futott a gerincemen, majd a kezét a fenekemre téve erősen belemarkolt, ami egy hangos nyögést váltott ki belőlem. Jack megállt a táncba, megfogta a kezem és elkezdett kifelé húzni a tömegből. Nem tudtam, hogy hova visz, de volt számos tippem, ezért kezdtem pánikolni. Szeretem Jack-et? Nem. Jó tényleg tetszett meg minden, de nem Ő életem szerelme az biztos. Készen állok rá, hogy elvegye a szüzességem? Nem. Még számos kérdés fogalmazódott meg a fejembe, de amikor Jack egy szobába húzott, már biztos voltam abba, hogy mit akar. 
Elkezdett vadul csókolni, próbáltam tiltakozni,de erős izmai egy helybe tartottak. Nem tudtam mit csináljak, ezért beleharaptam alsó ajkába.
- Bassza....- hirtelen elengedett és a szájához kapott. Vérzett. Jézusom nem gondoltam volna, hogy ennyire beleharaptam. Jack fagyosan nézett rám, majd durván a földre kényszerített és elkezdte a szoknyámat felhajtani, majd a bugyimat próbálta levenni, de erősen összeszorítottam a lábam.
- Kérlek Jack! - zokogtam miközbe még mindig nem hagyta abba a durva mozdulatokat. 
Amikor  már elkezdte lehámozni rólam az alsóneműm, elkezdtem segítségért kiabálni, és akkor olyat tett amit senki ezelőtt. Pofon vágott! Nem hittem el, hogy abból a kedves, aranyos, figyelmes srácból ilyen lett. Legjobb barátok vagyunk - vagyis most már csak voltunk - és itt akar megerőszakolni. Annyira fájt! Annyira fájt, hogy hittem benne és legjobb barátomnak tekintettem. Nem éreztem benne alkoholt, de még ha részeg, akkor is megbocsáthatatlan bűn lenne számomra.
Hirtelen kivágódott az ajtó és Eleanort láttam meg, két fiúval az oldalán. A két fiú egyből segítettek rajtam, és egyből kiütötték Jackat, aki egyből hátrált. A fiúk kivitték, ezért Eleanor rögtön odajött és megölelt, én meg elkezdtem keservesen sírni. Az agyam nem tudta felfogni azt az információt, hogy Jack(!!) megpróbált megerőszakolni. Életem eddigi legnagyobb csalódását jelentette ez az éjszaka, és már bánom, hogy belementem ebbe a buliba.
El lassan felállított, de mikor egyre erősebben sírtam, újra magához ölelt.
- Jaj Heidie, én annyira sajnálom! Nem szabadott volna egyedül hagyjalak. - mondta teljesen átérezve a fájdalmamat.
- Nem a te hibád. Én voltam a hülye, hogy csak úgy ott hagytalak. Én sajnálom! - próbáltam összeszedni magam, ezért minden erőmet beletéve, elindultam, hogy minél hamarabb haza mehessek és aludjak egy jó nagyot.


******

 El bekísért a házba, de amint a szüleim megláttak, rögtön átvették a helyét és szegény barátnőmet kiszorították, ezért hazament. Anya rögtön elkezdett kérdezgetni, hogy mi történt, de nem tudtam válaszolni egyik kérdésére sem. Rájött, hogy ma nem fogom elmondani a történteket, ezért inkább hagyott lezuhanyozni.
A meleg víztől úgy éreztem, minden piszkot lemosok, ami Jack kezéről maradt rajtam, és ez egyben megnyugtatott. Amint kész lettem fogat mostam és felvettem a pizsimet. Befeküdtem az ágyba és gyorsan küldtem egy sms-t Elnek, hogy minden rendben és jól vagyok. Leojtottam az éjjeli szekrényemen lévő lámpát, majd belefúrtam a fejem egy jó meleg párnába.
Ezzel az éjszakával életem fenekestül megváltozott, hiszen mindig hallottam arról, hogy lányokat bántanak, de sose képzeltem bele, hogy milyen lehet átélni. A legnagyobb fájdalmat viszont az okozta, hogy az a valaki aki bántott az Jack. Sose fogok többet megbízni benne, még ha meg is bocsájtok. És nem csak benne, hanem az emberekben sem.


Nincsenek megjegyzések: